Reklamační řád zásilkového prodeje
Prodejce Good Nature s.r.o., Kollarová 88, Martin 03601, Slovensko, stanoví pro případ reklamace zboží následující postup:
- Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem kupujícímu.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy pokud:
- prodávající dodal zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
- kupující porušil originální obal zboží
- nevhodně skladoval dodané zboží (skladování – viz etiketa na obalu)
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodejci do tří pracovních dnu po převzetí.
- Kupující musí oznámit zjištěné vady prodejci písemně poštou, emailem nebo osobně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
- Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – výměnu chybně dodaného zboží – odstoupení od smlouvy.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.
- Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně emailem nebo poštou na adresu prodejce.
- Reklamace se vyřizují na doručovací adrese prodejce, tj.:
GOOD NATURE s.r.o
Kollarová 88
03601 Martin
Slovensko Telefon: 602 639 797 E-mail: info@dobrapriroda.cz E-mail: info@5dennidieta.cz - Veškeré spory mezi Kupujícím a Prodávajícím lze řešit mimosoudním řešením sporů. Mimosoudní řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci České obchodní inspekce www.coi.cz.
- Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím lze také řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy, která je zřízena na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Reklamační řád zásilkového prodeje si můžete stáhnout zde.